Μεταφορική εταιρεία ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΒΑΛΑ μεταφορές μετακομίσεις

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

Η μεταφορά εμπορευμάτων δεν είναι πάντα μια απλή υπόθεση. Εκτός από τη μεταφορά εμπορευμάτων σε πρωτεύουσες νομών η σε μεγάλα χωριά υπάρχουν πάντα και οι περιπτώσεις μεταφοράς σε απομακρυσμένες περιοχές. Για την περίπτωση της Καβάλας απομακρυσμένες περιοχές μπορούν να θεωρηθούν περιοχές όπως η Κεραμωτή , η Ζαρκαδιά, οι Κορυφές, η Πέραμος, το Κρυονέρι, η Τούζλα , ο Πλατανότοπος , το Ποδοχώρι και άλλες περιοχές. Σε αυτές τις περιοχές η απόσταση από τα κεντρικά σημεία εναπόθεσης των δεμάτων είναι πολύ μεγάλη οπότε η παράδοση στις παραπάνω περιοχές είναι πιο αργή αλλά και πιο ακριβή.

Όταν ζητάτε από μια εταιρεία τιμή διά τηλεφώνου θα πρέπει να αναφέρει ακριβώς το που θέλει να παραδώσει το δέμα ή την παλέτα καθώς διαφορετικά θα υπάρξουν παρερμηνείες και στον χρόνο αλλά και στο κόστος παράδοσης. Πάντα υπάρχει η περίπτωση εφόσον υπάρχει μεγάλο φορτίο (πάνω από 6 παλέτες) για τις συγκεκριμένες περιοχές να υπάρχει μικρότερη απόκλιση στην τιμή σε σχέση με το εάν το φορτίο ήταν μια παλέτα ή ένα δέμα .

Επίσης εκτός από την απόσταση και τα καύσιμα που θα καταναλώσει ένα φορτοταξί έτσι ώστε να παραδώσει τα εμπορεύματα στην απομακρυσμένη περιοχή , θα πρέπει να έχουμε στο νου μας και το πόση ώρα θα κάνει ώστε να φτάσει στον προορισμό δηλαδή την ώρα που θα φάει καθώς δεν θα πήγαινε σε διαφορετική περίπτωση σε εκείνες της περιοχές.

Τέλος αυτό που μας γίνεται συνήθως σαν ερώτηση είναι το ότι αφού η Τούζλα είναι πιο κοντά στη Θεσσαλονίκη από την Καβάλα γιατί τα δέματα να είναι πιο ακριβά? Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι τα εμπορεύματα φορτώνονται σε επικαθιμένα φορτηγά ή συρόμενα και βρίσκονται ανάμεσα σε άλλα κάτι που δυσχεραίνει το να σταματήσει η νταλίκα και να δώσει ένα δέμα. Έστω ότι φορτωνόντουσαν στο πίσω μέρος του φορτηγού, και ήταν εύκολη η πρόσβαση τους από τον οδηγό της νταλίκας, και πάλι θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ο οδηγός της νταλίκας δουλεύει 9-12 ώρες κάθε μέρα και δεν μπορεί να σταματάει την νταλίκα σε 10 μέρη μέχρι να φτάσει στον προορισμό του για να δώσει 1 δέμα ή μια παλέτα. Αυτό που λέμε στους πελάτες χάριν αστειότητας είναι ότι το φορτηγό δεν είναι λεωφορείο. Η τιμή για εμπορεύματα υπολογίζεται με βάση τα κεντρικά σημεία εναπόθεσης των δεμάτων από όπου ξεκινάνε φορτοταξί την διανομή των εμπορευμάτων

Print Friendly, PDF & Email

Comments are closed.